Wednesday, November 28, 2012

edisi makan2

ok ni story smlm...akak aku nye kerja lagi..plan nye nk g OU..so aku yg menurut perintah follow je la lagipon mmg xde nk buat ape pon kat umah malam tu...

so pas siap seadanya kitaorg pon terjah la OU kengkonon nye akak aku nk cari barang...layan...pusing nye pusing..ukor punye ukor mall tu perot pon semakin mintak di isi...

klu perot tgh lapar asal lalu je kedai2 kecik tu semua sedap! tu la bahana nya...seb baik bukan duit aku lallala...klu x mmg xckop la sampai ujung bulan hehe...

ok menu pertama SHAMINO...





*boleh tahan ler...xde la sedapppp sgt :p

menu kedua BEARD PAPA'S...




*misi nye nak cr durian crepe sbnr nye,sedih kan xpenah rasa lagiks...:( ade la jmp kat stall ni tapi cam xmenarik je dan agak mahalll so xjadi beli :p dasar kedek kan?? lalallaa...

menu ketiga....nanti aku sambung...nak balik dah hehe...:) daa jmp entry lain...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...