Tuesday, November 6, 2012

tahniah bro!

morning!! selamat pg malaysia...selamat pagi semua...

arini 6okt adik laki sulung dlm famili aku konvokesyen! yang xbest nye aku di opis mengadap pc mengadap kerja yg perlu di siapkan sebelum aku berangkat ke langkawi lak jumaat ni sobs..sobs.. sedih bila xleh kongsi sama2 feel arini :(

aish rasa bersalah jugak sebenar nya........tapi t/jawab kat cn pon memerlukan aku so mcmane...klu ikotkan hati ikot kan rasa mmg aku cabot gak arini...eeee xbestt nya....

xmau merepek banyak! kang aku cabot balik lak klu layan sgt pale ni...

pape pon untuk adik aku mohammad najmi a.ka boy...tahniah bro...semoga hidop semakin baik dan lebih baik untuk masa depan..amin..





nota kaki : arggg stress nya aku kat opis famili aku kat dewan nun!!!...

3 comments:

  1. Eh tahniah kat adik awak tu. Alah janganlah sedih2, jumaat ni kan dah nak balik langkawi..mesti best kan balik sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mummy jumaat ni g langkawi bkn balik kg...kena kerja wakil department jaga sistem :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...