Monday, November 5, 2012

hari ke dua...

mengikot plan kena berkumpol kol9 pg so sesi sarapan bermula 6.30pg - 11pg so pepandai la yer bahagi kan masa...
aku lak kol8 pg baru siap2 turun bawah pakai baju team yg di sponser sejam xkan xcukop kot kan makan..hehe...jom layan menu pagi aku arini...


super duper englishh :) kalau kat umah mmg aku xbuat nye keja mkn sarapan mcmni hehe...fresh oren + fresh milk n kellogs K + baked bean + sosej bagai hehe...( nasib x meragam perot aku hehe)

selesai sarapan, aku pon join la kengkwn semua lepak dalam dewan dgr talk.....dan talk...dan talk....sampai la tgh hari huhu...eh lupe ade minum lagiks...


sekali lagi percubaan membuatkan perot ku bergegar!!! hehe jus mangga + roti2 yg amat kreatif...+ nescafe panas :) makan dan makan....

selepas sesi talk, berhenti untuk lunch..rest dan solat sebagai nya ok...jom sambung makan lagikkksss wah! dah mcm blog makan2 je ni....:p


xpasti nama menu ni..yg pasti ngam2 soii ok ngan tekak aku!! alhamdulillah....



eskremmm....tadaaa yg ni part paling best! toping tu boleh ikot suker kita je nak wat mcmane :p aku nye coklat + kopi sedappp


 eh tetiba nk masuk jugaksss :p

start  kol2.30pm kumpol balik kali ni aktiviti nya adalah master cheff perghh mmg best!! terbaik...pengalaman paling bestt..bukan senang nk enjoy mcm ni ngan bos semua...


ni team aku a.k.a oren!!! mmg terbaik..mmg sempoi...padahal ada je yg xsampai 24jam kenal tetap meriah!! terbaikk...best kenal korg2...dan yang paling best nye KAMI MENANG master cheff!! sumpah sgt hapy !! next entry aku story ok...

selesai sesi master cheff kitorg di beri masa untuk lepakking! so xde lain la keja nye tetap menggedikkx...jgn muntah dah la yer tgk entry arini....


satu je kot amik pic kat pantai...memasing dah penat rasa nak kebabom je kat bilik cepat2 hehe...kang malam nk dinner..next entry pasal dinner ok...


on da way ke bilik jmp buai besar ni..so pose dulu hehe...


sempat lagikks sumbang dan bingitkan pentas masa crew setting hehhee....

ok la ye kita jumpa next entry..banyak benda nak share :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...