Thursday, November 8, 2012

master cheff


tadaaa penang lagikk...mcm yg aku ckp nak story pasal master cheff aku kali ni hehehe...lepas sesi talk..dan talk...separuh hari sabtu tu kol2.30 ptg ktorg berkumpol betol2 area pantai...perghh sgt shantekkk pemandangan nye...

jom layan gambar okeh...aku xmau merepek banyak kang korg2 bosan...aku pon banyak sgt benda nk share untuk tatapan hari tua :p 


sebelum mula kita pose dulu hahahaha...celah2 pokok pon bolehh...


sesi berkumpol....


senaman dulu.....


masa ni kena nyanyi lagu mastercheff aku haram la nak tau :p





yang ni setiap group kena hantar dua wakil asingkan kekacang...nk tgk kesabaran kata nya...so bukan aku la kan...:p


yang ni pulak sesi merasa dan teka...aku awal2 larikkkk mmg xde la aku nk teka rempah ratus bagai...






ni la group aku..group oren! nampak x muka konfident menang hehe....


muka ceria habes...ni la nama nya kerja sama hehe...2 3 org je aku kenal yg lain semua nya xsampai 24jam kenal..tp mmg best!! sayang korg2... :)



pesaing pertama kuning!


pesaing ke dua ungu..ahli lain ntah mane..


pesaing lagi merah...


biru in the house....


tadaaaa ni la menu dr group aku...cucur jagung + pengat pisang + sanwich sardin

xde la hebat mane kan menu nya tapi cukop berbaloi ngan aksi rebut merebut bahan yg ada cam xde jer...btol2 la wat kelam kabut....



okes tengok tu chef tu siap amik sardin cicah cucur lagik...hehhee terbaikkk....



tadaaaaa  akhirnya nasib menyebelahi kitorg! hapy sgt......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...