Tuesday, November 20, 2012

terbang la $$$$

hai semua...entry malam ni..terajin dr biasa hehe....

balik dr kerja td tros kuar g sunway piramid.............xde motif pon sebenar nya...ntah apehal agak nya akak aku..dok ajak g sana teman dia..igtkan ade urusan penting la sgt padahal dia teringin nak makan cupcake jeerk!! geram btol la...punye la redah jem skali nk beli cup cake je...masak btol mcmni..pitam ok!

dah alang2 masuk sunway ukor la mall tu slagi larat hehe...jom layan hasil tuaian kami hehe....membazir! jgn ikot perangai ktorg ok..xelok... :p


yg atas tu aku saje jerk..mula2 nk makan kat situ skali kedai ttp der! sentapp...last makan gak kat hartz chiken pergh bebaloi baloi...nyum nyummm



ha ni la cupcake impian kakak aku! cupcake chic...mahal agak mahal jugaks ler..klu ngan aku la kan..klu korg2 xtau la...6biji sama dgn rm27 makan kepci pon kenyang hehe...layan...



ha yang ni lak! pestime cuba haha....amik kau..aku paw cukop2 akak aku hehe..hmm sedap gak la makanan jepun kata nya...sejibik rm3.50 kitorg beli 3bijik jer...klu korg2 g sunway try la...nice gak la...skali skala tukar selera :)

dan yg terakhir hasil tuaian kitorg tadaaa...


planet popcorn!!! yeayy...sePack tu rm11




5 comments:

  1. sekali sekala apa salahnya makan mewah2 sket..
    hihi..

    ReplyDelete
  2. Orang tua-tua cakap jangan tahan nafsu makan, kalau rasa nak makan, makan je..sekali sekala apa salahnya kan..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. mummy ktorg mmg guna istilah tu, makan slagi boleh hahaha...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...