Thursday, July 26, 2012

semua nya tentang raya...

salam semua..arini free sket sbb nya......hehehe....bos xde :p lalalala so boleh BW dgn selamber nya tanpa perlu nyorok2 hehe...aman dunia...Alhamdulillah...eh boleh ke alhamdulillah benda mcmni erk???? 

berkaitan dgn tajuk yer..nak cerita sikit..w/pon hari ni baru puasa ke 6 mood raya kat opis aku ni dah makin nampak dah..meh aku cerita satu2 okes....

*cuti raya
 semua org dah book cuti raya semalam...so aku punya cuti 18hb - 26hb insyaAllah xde penambahan cuti lg...

*duit raya
harini masing2 sebok mintak tolong opisboy tukar kan duit raya konon2 nya nk duit baru..hmm aku plak memula terjebak gak la nk duit baru tu tapi mcm mengarot jer..esok2 dah msok dalam sampul bukan aku yg dapat hehe..ape ada hal duit lama ke baru so lantak kan aje...peruntukan aku tahun ni cipot je rm200 je kot..xtermasok la bajet tok mak abah n nenek aku :)

*kuih raya
hmm dah mula tester dr sebelum pose sampai la arini hehe...so yang ni mmg dah awal2 aku terjebak...rs2 nya 6ari puasa ni aku dah book 3jenis kuih...lg 24hari ni xtau la kan ade penambahan lg ke x...

*baju raya
aku nye belum telepon g tukang jahit ape cerita...harap2 siap la aku nak pakai raya sedondon satu famili..tahun ni aku sefamili pakai warna coklat...

*bonus raya
memandangkan dah dapat email pekeliling ckp bonus 7hb ogos...so tunggu dengan sabar yer...hehe lambat lagiks kan..tp kepala dah mcm2 plan sabar je la...pape pon terima kaseh kompeni rimau :)

pape pon yg berkaitan raya..semoga puasa aku tahun ni lebih mendapat berkat dan segala yang aku buat di permudahkan Allah amin....


eh lupa plak nak tanya korg2 nye cerita tentang raya macamane plak??...



ni kuih tat nenas ngan kuih makmur aku beli kat mall semalam..sedap!! tp aku dah belasah sket so mmg xde la impian nak sampai raya....


2 comments:

  1. th ni tak raya sgt sb raya ke-2 hingga raya ke-5 nak berjalan ke KK..hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...