Thursday, July 26, 2012

aku...& cermin mata....

salam semua...malam ni aku nk share sket pasal cermin mata a.ka spek mata lalalala...aku xberapa nk igt sejak bl aku ni pemakai spek yg tegar! rssnya masa umor aku 12tahun kot...maybe la...ntah xigt dah...
arini setelah 2tahun xberganti aku paksa rela kan jugak poket aku g kedai optik! hmmm terbang gak la $$$$$$$ aku sobs...sobs...tp di sebabkan yg lama dah xberapa power kena la buat kan...
bukan xmau pakai lens..penah gak cuba..tapi mcm xboleh nk masuk la...mata aku berair je sepanjang pakai lens..klu ikot kan nk menGediksss..opkos la aku teringiiinnnn nk pakai lens...adoiii tapi ape kan daya....
akhirnya...aku tetap dgn cermin mata lantak la org ckp klu "speki" ni nk make up2 ssh... x nampak pon! hmm lantak la kan..janji aku selesa..janji aku nakpak dgn jelas muka org hehhee..itu yg penting...mmg aku xleh tanggal kecuali tido n mandi je xpakai...lebih kurang cam nyawa gak la kira nya...
nak kata keturunan maybe gak la..tp aku la paling trok skali...24jam kot kena pakai spek..kalau x mmg aku nampak putih n silau jer...
alahai mata oh mata......



tada...harap2 bertahan lama la :)


oh lupa plak, ni la jam loceng yang aku beli aritu!..xde la besar mana tp bunyik dia ya ampun...pg first aku pakai tu..sampai kan housemate aku pon bangun skali sahur huhu...kuat kan bunyik dia..padahal lain2 bilik :p





nota kaki : mood nak raya dah hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...