Monday, July 23, 2012

dah kantoi

dah kantoi?? hmm bukan kantoi puasa okeh..kantoi sahur la..

salam semua...arini insyaAllah akan aku sempatkan diri melawat semua rumah ok...klu rajin akan ku tinggal kan jejak..:)

ok la back to story..memandangkan 2ari pertama pose sabtu ahad so aku balik kg dgn jaya nya berpose kat sane hehe..mood lain pose kat umah mak ngan umah sewa :( 
dan yg paling sadis nya........arini aku xbangun sahur!!! sedihh..br je berazam nk bgn sahur..dah kunci jam siap2 kot nape xsedar??? adoi...

ni la rupa nya kalau duduk dgn kawan2 banding ngan famili kan?? terasa cam anak yatim plak :( housemate aku pon xbgun sahur kot..maklum la smlm smpai dr kg pon dah lewat di tambah dgn mengantuk ya amat..so aku tros tido je xde pon sembang2...bahana ni namanya...

semoga aku bertahan sehingga ke akhir nya amin...:)

kawan2 ape plak cter arini???



nota kaki : byk keja nak buat arini!! bz kalah pm :p

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...