Monday, July 2, 2012

BANDAR HILIR :)

tadaa...ni la antara nya pic yg sempat :p nanti aku cter satu2 dekat gambar ye,mcm yuna ckap "di setiap gambar ada lagu"(alamak btol ke ayat aku ni??) hehe...




me & nenek..alhamdulillah nenek sehat lg untuk bawak jenjalan mcmni...



 with my bFF :p berlatar belakang kan kapal samudera melaka!






signboard je pon...yang penting MERDEKA







muzium lagikss.....



kami dan beca haha..pestime kot dpt naik beca..layan...rm20 sekali pusing siap boleh berenti amik gambar sekitar laluan..:)



kami dan 2 beca tanpa pemandu hehe...sporting la broder yg kayuh beca tu! siap boleh layan kan aje aku soh dia amik gambar lallaala tq bro :)




nie ape nama nya erk?aku xtau..tp ala2 obersi kan?? tu yg aku tegak depan dia  hahaha....bodosss btol!



nie lak kincir air..xtau la btol ke x kenyataan yg aku dgr kan..masa lalu cn tetiba ada satu couple ni ckp," eh ni baru lg..dulu xde..br je masuk tv..jom amik gambar" haha dan dgn bangga nya aku pon amik gak gambar kat cn...



kat cn pon aku lalu je sebenar nya..xmasok pon sbb nya..melaka ni banyak gler kot muzium..xlarat nk tawaf satu2..tambah g aku ni bukan la manusia yg suke dan cintakan subjek sejarah hehe...spm dulu ckop2 makan jerk :p aku ngaku jujur ni... so aku tegak je soh adik aku amikkan gambar bukti aku sampai cn....


nota kaki : nanti kan sambungan nya ok...dah nk balik dah ni daaa...

2 comments:

  1. Amboi jalan2 sakan nampak..hehehe. Tapi tempat yang u pegi ni nampak menariklah. u pun nampak comel je..;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mummy si mata bolat! i comel ker comot! hikhik tenkiu yer..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...