Tuesday, July 3, 2012

jom sambung melaka lagik..

salam semua! arini kan aku sebok baca blog org..dah ptg ni br teringat aku janji nk sambung entry melaka..adess sejak dua menjak ni aku pelupa la dah tua btol nie...:p

ok2 jom nak sambung lg...sambil tgk gambar aku cerita ok...



nie la antara nya ole2 wajib kot klu g melaka hehe...tp aku xbeli sbb nye mak aku dah borong byk :)



key chain...:) dolu2 zaman kanak2 klu aku g mana2 komferm mesti beli keychain konon2 nak wat kenangan tp nye dah xtau kat mane aku simpan...



tapi skang aku suker benda2 mcmni..maybe sbb dah berumur ni mood feel lain dr kanak2 hehe...






tu dia bukti aku beli! bro tu tgh deko2 :p



perigi HANG TUAH...konon2 je tu aku amik air..dlm woo jtoh mmg masak la aku :p


ok la dah abes dah entry g melaka...boleh sape2 kawan2 nak g melaka pasnie..best la skali skala tukar angin..


nota kaki : aku dok layan video irma hasmi ni kawen perghh mmg terbaik! shantekkk....semoga kekal bahagia amin...:)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...