Friday, July 13, 2012

semalam di...

salam semua..dah makan ker? arini aku malas nk makan nasi! gler makan nasi pon malas..kuros xjugak! :( sobs..sobs...

jom nak cter pasal semalam..w/pon arini kecoh kat opis aku sogo sale la bagai...hati ku tetap ngan mydin hehehe..xde la gurau je..kebetulan nk kenduri arwah n sambut ramadhan ahad ni,aku di tugaskan..wah poyos di situ....cari gift untuk bagi buah tangan kat org2 surau..

yg terlintas kan kepala aku mydin je la semua ada..lgpon aku plan nk bg surah yassin la pon..dan ade la sikit2 barang tambahan...hmm kat sogo ada ke jual?? hmm mcm xpenah lak aku cr kat situ...ada sape2 penah cr x? share ngan aku...

jom layan pic..semoga si penerima suka la barang2 yang aku beli ni..ikhlas dr kami sekeluarga...al fatihah untuk arwah atok..arwah pakteh dan arwah paktam...semoga di tempatkan di kalangan org2 beriman amin...






mood raya sudah mari...:) murah nie..


tasbih pilih jgn xpilih...





tuala 1malaysia hehe..pon ade ker???


ape la adik aku berdua tu bincangkan...



Kami dah mengong time ni hahaa....bak kata adik laki aku..hmm dah putus wayar korg berdua :p



nota kaki : mau balik kg malam ni..doakan aku selamat sampai ye kengkawan semua...jemput makan kenduri ahad ni :)

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...