Monday, July 23, 2012

dugaan seblom bebuka

salam semua...mesti dok sbok2 siapkn menu tok bebuka kn?hmm aku je beli arini...terpaksa beli so sahur klu boleh misi nk mkn sedap sket huhu...harap2 terbangun la aku sahur esok hehehe.... ok nk cter tragedi arini..hmm balik kerja td niat nye nk kuar awl..tp ada sbb yg xdpt di elakkn kol6 gak aku turun opis...lari2 ank ayam boleh gitu?huhuhu sampai la kat tren masjid jamek..konon2 nk nai lif..pemalaskn? last2 ramai sgt aku pon berkejar lain eskalator....yg malang nye.....langkah pertama di eskalator pon berhenti!! arggghhh tensiii.... menapak la aku naik tangga...sampai ke lantai atas dgr pengumuman....tren tergendalaaa! adoiii dugaan amat arini....sadis tunggu jugak la..dah xde pilihan.... dlm setengah jam kot,br la aku dpt nek tren....warghh akhirnye...alhamdulillah....sampai rumah akhirnya paking lak xde! sobs..sobs..

. #selamat berbuka semua....arini penuh dgn dugaan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...