Monday, March 5, 2012

suratan atau kebetulan



Sekadar di Pinggiran :(
adakah itu aku?? sekadar di pinggiran di mata semua? ya Allah kau tabah kan la hati ini dalam melalui segala dugaan ini..sungguh xtertahan rasa nya...berdepan dgn kepura2An menjd kan aku makin sakit...hati bagai dihiris pisau tajam...bagai di blander lumat.. wahai hati tabah la kau..selagi mampu bertahan selagi mampu menahan sabar la wahai hati...redha je ngan ape yg jadi.. semoga perjalanan aku di Permudahkan di hadapan...
adakah aku masih mampu berpura2 seperti mereka2 supaya menjadi kuat?? sungguh aku xmampu!! sakit nye ya Allah....Berdosakah aku kalau minta kurangkan beban yg aku hadap sekarang? tamak kah aku sebagai anak..sebagai adik dan sebagai kakak sebagai kwn sebagai manusia  jika meminta kasih mereka supaya ikhlas menyangi diri ni seadanya?? tamak ke?? ape yg kurang boleh di perbaiki berilah aku peluang ya Allah.. 






tiada guna kau berpatah arah
Jika niatmu meyambung kasih
Apalah  ertinya disebalik
Tangisan atau rintihan

Untuk apa kau kembali lagi
Sekadar hanya untuk menyakiti
Cukuplah sudah di sini saja
Biar aku pendam duka


Hati sedih, hati pedih
Mengenangkan keindahan
Bersamamu...


Tidak kusampai
Ke puncak sana
Apalah daya
Ku bertahan cuma
Di pinggiran
Yang memilukan...

Jauh sekali di sudut hati
Menyimpan dendam yang amat mendalam
Akan kusahut namamu oh! sayang
Sewaktu ku kesunyian...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...