Friday, March 2, 2012

manchester united VS american chocolate


 huhhhh Geram tahap cipan nie!!! ambik  kau main2 g ngan cucu pahlawan mcm aku!! adoi geram + bengang + sakit ati = PUAS HATI.....ade ke PATOT?? aku dah order kek 27 feb siap nk deko MU bl dtg amik bwk resit siap...kek nye xde..boleh caya x??? adoi ape la nk jadi abes sumer plan xjd...boleh pekerja tu ckp..


"alamak kak! kek akak ktorg x buat...."


 mak datok berasap nye di buat.. kdai kek yg sejuk tu ttbe jd PANAS!! mau xaku  jd raksasa... mmg aku sembor la puas ati aku...boleh lak ckp


"xpe kak sy pggl manager soh wat kan kek akak tu skang gak!!"


 amboi2 robot ke?? klu ye pon robot aku dtg td pon dah kol8 malam...nk tggu kol bape br dpt makan kek nye?? aish MU nye pasal aku jd RAKSASA...xkira dah malu ke ape yg pasti aku mmg bengang tahap cipan amerika yg mmg xboleh di MAAFKAN btol la........tension btol la..mcmane la berniaga mcmni...kalau la kek kawen yg dorg xbuat tu...mau aku BAKAR KEDAI TU.... klu nk ganti kek lain pon klu xsama tema kawen x ke naya!!..xde otak nye org!!
Akhir nye pas amukan cucu pahlawan aku itu...dpt kek free huhu...ambik kau..kek paling mahal aku amik dlm kedai tu...dgn deposit rm20 jerkk...(senyum puas ati)



Bukti tau sy ada resit!! 


tu dia kek MAHAL + FREE...:p


bEsDayBoy....hapy besday bro!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...