Tuesday, March 20, 2012

7 petala cinta

akhir nye sempat gak meluangkan masa tok masok wayang...wah dpt gak tgk citer 7 petala cinta :) hmm kalau ikot komen aku boleh la dr 5 bintang aku kasi 3 jer bintang nya...ending dia mcm xbest sgt la.. bukan la nk happy ending skurang2 nya bg la habis dia ngan logik haha
tu komen aku la pape pon cter tu best la..islamik sesuai tontonan umum...xde la pegang2..xde polok2.. :) 


berjaya la watak2 dorg nie...


so sweet dating mcmni...:)


"Di antara 7 petala langit dan 7  petala bumi, ada 7 petala cinta ditengah2 nya " 



nota kaki :
 bak kata adik aku dlm maksod nye..haha aku xpaham sebenarnye maksod dorg nie tp rupa2 nya
bl adik aku ckp br aku pk balik..a'ah la btol la..."walaupon hamka xdpt cinta saidatul tp hamka ttp redha sbb nya dia masih ade 6 lg CINTA..." ooOO btol2 wat aku sangsi kat adik aku terer lak dia kali nie haha... 


2 comments:

  1. rasanya cam nak try tgk la cerita nih..tp dah kata tak best lak...

    ReplyDelete
  2. mrs.imran..g la tgk...cter ni touching gak sbnrnye..tambah2 g time saidatul tu menangis time hamka (fizo) mati...sad!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...