Sunday, March 25, 2012

sepetang di muzium

mggu ni jjcm aku xplan pon sbnr nye...dok layan fb dr celik mata pg td sampai la tghari tanpa sarapan ok..btol2 pengaroh buruk kan?? :( trok la aku nie...ni kalau ada makcik2 kat mane2 usha nk wat menantu tau perangai buruk mcmni mesti kena reject adoii mak sorry xbuat lagi...eh merepek sudah!..
sambil2 layan fb ttbe ada la seorg hamba allah a.k.a my junior tag pic dia g pameran orkid dekat taman tasik perdana kuala lumpur..ttbe terasa mcm "baik aku g gak,mcm shantekk jer bunga2 tu" ape lagi cargas aku bersiap dgn adik n kwn yg dtg dr jauh bercuti kat cn...alg2kan ade kawan..dan mmg xde plan nk kemana pon so layan kan aje...lgpon dgr2 nye free..hah itu dah satu kebetulan jimatt hehe...
cargas mcmane pon dekat kol3 lebih jugak aku gerak...huhu...gurlkan bersiap mmg amik masa sket lalala...:) mulakan perjalanan dgn bismillah....skali jem daa kuala lumpor..huhu stress xde sgt yg klakar nye sbok nk g konfiden jerk..tp tempat nye xtau hahaha...konon2 nk bedal jer..bedal nye bedal skali salah simpang daa...dah salah tu tau je la nk patah balik tu mmg dah malas lah...(sbnrnye xtau jalan klu nk pusing balik...wargghh..sadis) 
ntah mcmane ntah ttbe nmpk signboard "muzium negara" dgn muka xbersalah nye aku tros masok je paking dia hahhaha...kena la bayar rm2 tok paking..akhirnye kena gak kuar duit! cis... tp xpe la janji xde la sia2 sgt kan kuar umah arini...bebaloi2 gak la...tp mmg rezeki ktorg murah kot arini...w/pon kena bayar paking..kena bayar nk masok muzium..tp ktorg siap dpt minum n makan tajaan okes...sape nk bg?? pakej..thanks nestle wat pameran mcmtu...kenyang milo..kenyang maggi..kenyang nestum..kenyang coco krunch...:) ambik la byk mane pon free...siap ada kusi2 santai lagi...syokkk....jom2 layan pic dah byk ni bebel kang bosan lak nk baca..layanzzz....




























nota kaki : jom ramai2 g muzium...last aku g dulu rs nye tadika dulu..gler lama kan...rupa nya mcm2 ade...menarik gak la tok g tambah pengetahuan ttg sejarah malaysia +g dah ada satu bahagian yg cter dr awl malaysia smpai la sekarang....good idea :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...