Monday, March 26, 2012

jom picnic air terjun sg tekala


jjcm arini p picnic kat sungai tekala ala area langat tu...wah konfiden je aku ckp...punya la xbersalah ari jumaat aku baca 1 blog nie..dia nye entry pasal sungai tekala ni tetibe je aku rs mcm nak g hehe...dgn cargas nye cari kat cik google map dan sebagai nya......dan balik2 je umah tros ajak adik2 aku...masing2 free ari mggu je, so layan je la janji aku dpt g hehe...yg penting matlamat aku tercapai....syok gak la..tambah2 g sepupu2 dr rawang pon mengFree kan masa dorg join ktorg....layanzz...tu pon seb baik sepupu dr serdang xde kat umah mak ayah masing2....sumer dok study tu kat arau..tu kat taiping...nmpk gaya nye kena plan lain kali la erk..tambah g bl aku upload pic dekat fb masing2 dok sbok merepek!!..huhu lain kali kt wat tour tempat lain okes...kt plan btol2....yg arini pon cincai2 jer... masak mee goreng..wat nasi goreng, rebus jagong,goreng nugget dan kentang jer...jajan...
cargas xcargas gak la...kol 1 kot smpai sungai tu,haha bukan main jauh g dr umah aku ruper nya...siap salah jalan bagai....hahhaa btol2 pengalaman nie...pape pon berbaloi best!! bersih...w/pon ramai org tempat nye still bersih...:) jom2 layan pic tadi...












mereka :)


nota kaki : kalau nampak yg xpatot tu tgk je ok jgn tegor lalala.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...