Saturday, March 10, 2012

kejakunan yg melampau!!!!


haha mmg xboleh blah...kerana keGILAAN AKU dgn BLOG aku dgn nekad nye memasang UNIFI TM selepas keGERAMAN melampau tahap cipan terhadap brokben tett!!! xmau buruk2 kan sape hehe...huh mulia nya hati aku :) (sila muntah ok)  balik2 keja je tros terpa tibi huhu serius aku jakun!! mcm xcaya jer leh layan youtube kat tibi dgn skrin yg agak luas berbanding laptop ini hehehe...dan boleh layari intenet sepuas2 nye hehe...siap pakej telefon untuk talian tetap secara FREE...cayalah TELEKOM MALAYSIA.....saya sokong telekom malaysia..majulah telekom malaysia untuk negara :) tibe2 aku patriotik hehe...........huh teruja xabes g nie...layan blog + Fb + youtube skali harung tanpa was2..akhir kata guna dan sokong la TELEKOM MALAYSIA :) 






nota kaki : menagis bos TM ni kalau bace aku promote diorg hehe....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...