Friday, March 9, 2012

Kuala LUMpur banjir @ opis Aku

Ha nie sambung entry aku smlm...gler babas btol la..dah lama siot xmain air longkang dolu2 zaman dak2 kecik klu mak xnmpak ade gak rs nye aku wat keja kotor camni haha...:p smlm nak xnk kena gak redah turun opis sbb nye ari makin malam + air makin naik + risau keta yg park dekat tren salak selatan...risau bangat kalau keta aku pon mengalami nasib same ngan keta2 dekat area masjid jamek nie..mau meraung xhengat la jawab nye... dah la xleh claim insurans!! mmg saje2 jer kena kuar duit nk btol kan keta bagai...alhamdulillah keta aku selamat dr bencana banjir!!..standart la hujan ttp hujan...w/pon dlm hati sepanjang naik tren hati berdebar2 gler...mau xcuak skali keta aku pon tenggelam adoi!! xmau pikir :( 
sian kat dorg2 yg jd mangsa banjir tu depan opis aku je ni ha mau 6 7 bijik gak keta tenggelam..
uish dasyat gak banjir macam nie...firstime nie aku rasa banjir..kat kg pon aku xpenah rasa...so kali ni pengalaman la kira nya...wahai mereka2 yang terlibat banyak2 bersabar yer..mungkin ada hikmah di sebalik nya...
jom2 layan pic yg sempat aku amik sblm balik tinggal kan opis dengan selamat nye alhamdulillah....:)















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...