Monday, January 14, 2013

serabut + pitam = setam!!

setam!! yeay dapat perkataan baru...serius rasa nk pitam....rasa nk pecah kepala pikir pasal rumah nk stay kat cameron nanti....sobs sobs....
tarikh dah dekat...tinggal 2ari je lg keja kat kl ngadap kerja n keadaan yg sama...rabu sampai jumaat aku cuti p sabah... isnin 21hb dah kena ada kat cameron! so mmg rs nk pitam sgt.....
klu ikotkn klam kabut aku nk cancel jerk p KK tu, tapi mak aku n makcik aku awal2 da sound klu aku x p dorg pon xmau p.... adoi rugi lak tket flight...lgpon ni pestime aku bawak nenek merasa naik flight! serba salah!!!! so xde pilihan...
byk benda aku kena selesaikn sblm stay kat sana,seb baik la jumaat baru ni aku dah g ospital kg baru mintak surat refer! kebetulan mmg appoitment aku...so selesai... cuma doc mintak aku dtg 6 bulan skali... dia nk pantau jugak... alhamdulillah...
jumaat mlm aku cargas balik kg, so sabtu tgh hari pon bermula la trip aku mencari rumah sewa @ bilik sewa!! sadis nye bila pk... tetiba rasa nyesal nye terima offer kerja sana!! kat kl ni aku xpenah pon ade masalah rumah tahap kronik camni...
bayangkn la lebih 50 panggilan aku buat semua xmau sewa bg bulanan....semua org kat sana wat sewa harian... adoi masak betol la... 
sudah nye aku balik je rumah mak aku! dan sampai arini aku masih dok pk nk stay mane??? maybe la seminggu pertama tu boleh stay hotel bajet dah terdesak kn...tapi sampai bila?? mampu ke??
arghhhh stressss......


nota kaki: intenet pon slow cam  sipot jerk... pasni xtau la boleh BW lg ke x,...sobs..sobs...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...