Thursday, January 3, 2013

sentap!!

ku sangka panas sampai ke petang rupa nya hujan jugak tengah hari...sobs..sobs... xtau nk share n story camane...cuma yg pasti jauh..jauh nun dalam sudut hati ni sgt2 sentap!! sangat2 bengang ok...eeee rasa nk tumbok je muka manusia tu!!!

syuhh..syuh g jauh2 perasaan MARAH nie...aku benci keadaan nie...aku benci bila aku rs down sampai aku rs xmau tgk muka sape2 pon :(

apraisal aku yg agak baik sblm ni sini  di cantas oleh pihak xbertanggungjwab a.k.a si muka2 mintak kena langgar lori!!! adoiii bongok!!! 

huh azam tahun ni xmau maki2 org tp kalau dah keadaan nye camni stresss nye la... nape erk ade nye keadaan camni??? 

yeay arini dorg berjaya buat aku rasaaaaaaaaaaa xbest kerja cn!!!



nota kaki : aku berusaha jadi manusia lebih baik tapi selalu dugaan mcmni :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...