Tuesday, January 8, 2013

dinner oh dinner

masih dalam dilema haha..lama2 aku nie tua camni jerk...asik dilema jerk..:p 

berkaitan tajuk entry arini.. kompeni aku wat dinner 11jan ni klu ikotkan hati nak g mana la tau kan..klu ikotkan perancangan aku nk transfer ni makna nya ni la dinner terakhir aku ngan kwn2 seangkatan! sobs..sobs.. 

bukan xsedih giler ape xkan sampai xde satu pon kenangan kan...opkos la ade!! itu aku xtipu... dalam pahit sepahitnya 5tahun stay berkhidmat kat cn tetap ade gak manis nya...dgn kompeni ni merata aku berjalan... pulau redang, pulau pinang, kelantan banyak la...aku hargai kawan2 yg hargai aku!

tapi di sebab kn kekangan waktu dan masa aku rs mcm xboleh jer nak join dinner tu... w/pon ramai kengkawan BAIK bertanya dan berharap dpt jumpa aku tp aku rasa mcm xempat dan yg paling betul nya....hmm aku xmau nangis tgk dorg! aku xmau dorg sedih depan aku...aku xmau ade kenangan camtu...!!

arghh stress nya bila kena wat pilihan!! so muktamad aku mmg xjoin dinner terakhir aku berkhidmat di sini...:( 

terima kasih untuk semua kengkawan yg penah hadir dlam idop aku selama 5tahun ni..semoga kita semua ade peluang jumpa bergosip2 lagik..belum pergi pon aku dah rindu korg semua!!! 



nota kaki : sabtu ni nak naik cameron cr umah sewa! tolonggggg...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...