Monday, January 7, 2013

cameron highlandRian

alhamdulillah rezeki 2013 permulaan yg baik untuk aku...masuk opis harini dapat berita yg mmg aku tunggu dari bulan11 tahun lepas...

akhir nye terjawab sudah, mungkin ni rezeki aku...insyaAllah xde aral melintang 15jan ni aku akan melapor kan diri di opis baru..kat mane??? opkos la cameron highland branch :)

semoga penghijrahan aku kali ni selepas 5tahun berkhidmat di tempat yang sama makin mendapat keberkatan dan keredhaan amin.

semoga cameron highland baik2 je untuk aku...:)

p/s - kawan2 yg nk datang dan bercadang nk holiday cameron bgtau la nanti boleh jumpa hehe...nk mintak tolong pape pon boleh insyaAllah akan aku usahakan...:)




nota kaki : aku pening nk cr rumah nie...tolong seminggu je lg masa yg ade xsempat kot...sobs sobs jauh sudut hati sedih nak tinggal kan kawan2 seangkatan..ni betol2 kuar dari kl nie...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...