Monday, January 14, 2013

isnin yg touching

xtau la nape touching sgt arini....dr pg tadi kot on da way p kerja  pon drive sensorg hadap jem tetiba mata berair! dok pk kat kepala pasni dah xde dah redah jem camni...pasni agak nye bila la aku dpt turun kl lagi..pasni mesti xboleh ni xboleh tu...aish dilema sungguh...drama kuat! perghh cenggeng kan aku...

arini masuk opis lak dok pack2 barang personal aku, skali kemas baru pasan mak oii banyak jugak barang aku...al maklum la kan 5tahun ok stay berkhidmat kat kompeni dan department yg sama....mau nye xbyk! gambar dalam pc je 20gb hahaha...terpaksa la aku beli   tumdrive 32gb. harap2 x ilang la sampai bebila :) 


mengharap segala maklumat tersimpan rapi dalam nie...:)



 sebahagian dari nya! 5tahun kot stay kat cn segala macam mak nenek la ade... harap aku masih boleh wat koleksi kat tempat kerja baru aku! 

sambil2 pack barang surat yang di tunggu pon kunjung tiba dalam email aku..so selesai sudah t/jawab aku kat department ni.... so esok la last day aku drive pepagi redah jem berkhayal sensorg sambil layan hotfm!! sedih okes...

dan yg paling aku touching arini ada 2 3 org kawan2 opis lain kumpol duit bagi hadiah kat aku! sumpah aku sedih sgt...mmg xleh nk kawal air mata so arini kami hujan sesama... kawan seOpismate cam xnampak pon aku xpe la kan..yg pasti aku ade kawan LAIN!! thanks korg2 aku igt aku janji aku akan jaga hadiah korg bg w/pon aku xbuka n tgk lagi ape isi nya.. yg pasti aku hargai korg2 pernah hadir dlm diari idop aku kat sini.


okes2 entry lain pulak..nak sambung pack barang lagi.. doakan yg terbaik tok kita semua amin...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...