Monday, January 21, 2013

my pesday!!

alhamdulillah berjaya abeskan ari pertama dgn elok2 je....
arini gerak dr hotel 8lebih igtkan sampai ngam2 8.45pg dah cukop awl la tu rupa nya lagiks awal opismate baru aku ni huhuhu...dulu klu kat kl jgn harap ler nk awal camnie, hehehe
nampak nye arini aku la staf paling lambat lalala.. so pas jmp bos besar yg aku pon xtau nama lagiks di kenalkan ngan staf2 lain... alhamdulillah nampak nye opismate aku kali ni 1malaysia. memasing nampaknye ok jerk harap berterusan la...
untuk pesday arini aku kena jaga kaunter...untuk sebulan ni bos nk soh aku try dulu...xkesah lah kena buat ape pon janji aku akan buat yg terbaik... insyaAllah...cuma nya baru aku tau azab nye keja bank! ramai nye la org... tambah g cameron ni kan tempat perlancong! masakkk!!
penat mmg penat beza gler ngan suasana aku keja kat kl tapi aku usaha kan juga masuk cara dorg kat cn...aku percaya 2 3bulan g mesti aku dah boleh hadap semua nie...
pesday arini aku lunch 12.30 - 1.30 ok je xde pon rs lain macam cume xtau nk makan katner! huhu time2 ni la teringat kengkawan lama...sobs sobs..
balik cam biasa 5.45 tp nye, kat cn dorg2 kol6 pon masih ade ygnngadap kerja...wahhh betol2 kejutan ni! semoga aku pon boleh jd cam dorg....amin
ok la xde dad nk story!! nanti entry pasal sabah yer....xsabar nk share kat cn...harap kwn2 alamaya semua sehat!

3 comments:

  1. In sha Allah da lelame nt msti da biase ngan keje tu :-) caiyok2!

    ReplyDelete
  2. seronoknye holiday :)

    please visit and follow mine back
    http://lovelyguccigucca.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...