Tuesday, January 15, 2013

selesai sudah

selesai sudah perkhidmatan aku sebagai warga kerja kole lumpor! sumpah xtipu jauh sudut ati aku touching ok!! w/pon dr smlm kot aku berusaha jd kuat hmm nmpk nye poyo je aku nie.....:(
arini sempat jugak ku reply email untuk kerja sket2 tu... al maklum la bila nk transfer ni kena laturunkan mandat kan huhuhu...
tapi kebanyakkan masa aku arini tawaf bangunan 25tingkat tu... asal aku kenal jerk aku salam n dgn rendah hati mintak maaf mana la taukan aku ade terjeling ker... terngumpat ke... baik mintak maaf awal2...:)



sedih lak rasa hati.... sebelum2 nie aku yg selalu dok bg org hadiah perpisahan...nampak nye arini turn aku! sumpah rasa cam xcaya...TERIMA KASEH SEMUA! 
aku pon ada gak tinggal kan amanat untuk mereka2 di sana! cuma aku xde la sampai nk kondem @ sakitkan ati sesape kan... insyaAllah nota aku tu xde pon makn tersirat dan tersurat... ikhlas dr hati....:) 



sory pic ni kocik plak...nie time aku deko mendeko kad! haha sempatkan....nasib la labu... aku guna bahan mana yg ade jerk...ok la janji niat aku di sampaikan secara sempurna...

so 15 jan 2013 tamat sudah tempoh riwayat aku sebagai pekerja di kuala lumpur... insyaAllah minggu depan mula nya mood dan visi yg baru...cayokkk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...