Tuesday, May 15, 2012

selamat hari ibu...mak

hmm rasa nya belom terlambat g kan nk wish untuk mak aku...selamat hari ibu mak a.k.a pn jamilah bt ahmad razali..

di kesempatan nie,angah sebagai anak nk mintak ampun dr hujung rambut smpai hujung kaki selama 20+ tahun ni hidup menyusahkan mak, angah tahu mak penah menitiskan air mata pasal angah kan? xterluah dek kata2 nk mintak ampun dan xterbalas jasa mak selama nie...

semoga mak panjang umur, di berikan kesihatan yang baik dan sentiasa dalam lindungan Allah swt.




 sempena hari ibu tahun nie ktorg pakat2 banje mak makan pizza febret no1 mak..layan aje...



tahun lepas 2011 ktorg sambut dekat kfc je maklum la kat kg aku xde pizza hehe....




skang! hobi terbaru mak men game kat tabby aku..........smpai satu tahap aku nk online pon kena tunggu mak xpegang dah huhu....mcm2 lak...mak alaf baru mcmni la gaya nya........



nota kaki : ape pon jadi..ape pon berlaku n ape pon situasi mak tetap nombor satu! mak tetap xde galang ganti,selagi aku bernafas insyaAllah akan aku cube senang kan hati mak..amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...