Monday, May 14, 2012

otak dah biol!

alamak dah kes berat nie...hai semua...kepala sudah tintong nie...ngan keja belambak2 plak tu xtau mana nk di dulukan!! pening2 pening....sebenarnya banyak sgt nk update, cuma xcukup masa la..pasal pengalaman dok wad aritu,pasal keta baru,pasal hari ibu..hmm macam2 la..banyak lg nak share cuma arini aku share story panas kuar dr oven lg huhu...

alkisah nye begini,semalam dan lebih tepat nye malam td dok layan fb + tagged tetibe bff aku soh aku g kat laptop dia tgk ape dia nampak,perghhhh sentap der!! haha mulut kata X......tapi hati sentap gak der....w/pon xde la smpai nk meraung ker..nk bunuh diri ker...cuma jauh2 dalam dalam nun sudut hati ni ade gak rupa nya terdetik! pergh baru aku pasan sbnr nye taman hati aku ni stil ada DIA! syuh2..syuh pergi jauh2...maybe aku dah patut "lepaskan" semua nya kan?? ni yg terbaik kan....

so sekarang masa merawat luka kecil2 ini...haha...holiday plz :p 

pape pon di kesempatan ni, kalau dia @ seangkatan nya terbaca entry nie....ikhlas dr hati ni mengucap kan selamat berbahagia dgn pilihan yang dah tersurat...semoga kekal hingga hujung nyawa.....amin....(sumpah ikhlas nie)

insyaAllah kalau ada umur panjang "persahabatan" kita boleh diteroskan lagi dgn cara lain pulak amin....





nota kaki : pangkah besar2 tarikh 6may :(

2 comments:

  1. iya, lepaskan dengan impiannya yang akhirnya tersurat. hidup tetap indah meski tanpanya lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Zach,hmm itu lah jalan yg terbaik...doakan saya yer..:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...