Friday, May 18, 2012

.....lost.....

hmm xde perasaan tetibe....! terkezutt zasssssssss..............

"DIA"


DIA........
Pernah muncul dlm hidup aku...
pernah warnai perjalanan aku...
pernah ukir senyuman untuk aku..
pernah kongsi cerita dan rasa bersama ku....

Dia hulur handbag balik  dr obersi...
dia hulur kad raya bila sampai musim nya...
dia hulur ucapan besday setiap tiba masa nya... 

Dia juga....
satu ketika dulu sentiasa ada untuk aku...
sentiasa muncul bila aku perlu...
sentiasa buat aku rasa perasaan itu....

memang dia bukan untuk aku...
memang dia bukan jodoh ku...
memang dia bukan milik ku...
memang dia hanya sahabat!!






nota kaki: betol kata mak, terima dan sayang la org yg sayang kita lebih..jgn kita sayang dia lebih...sobs sobs..penah kosongkan ruang hati ni untuk Dia!...insyaallah aku akan cube bertahan....4 tahuns sudah...akhir nye begini...:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...