Wednesday, May 16, 2012

frust..

saya sgt2 frust arini!ye sangat2.....frust gler!! agak2 nye ada x kawan2 kat cn penah rs ape saya rasa sekarang nie............

kenapa? ye kenapa tu la persoalan nye sekarang...hurmm tetibe terpikir adakah selama ni aku ade tersilap kata tersalah langkah dengan org2 sekeliling? adakah aku menggores perasaan org sekeliling tanpa sedar @ sedar?  ya Allah hati ini sgt2 tersentap dan paling tepat nye FRUST.....

mcmane erk nk share...ssh nk cerita full versi kang ada pulak mahluk Allah terbaca blog nie yg jadi wartawan astro xbergaji..yg pasti sekarang aku dah rs SAHABAT SEJATI mmg susah sgt nk cari...mcm arini selama ni aku anggap "dia" kawan baik yang aku ada...sembang2 abes kan masa...pergi balik kerja pon kadang2 same2 ok...! tp ape aku dapat??? hmmm ape pon xderk! menyakitkan hati lagi ada lah....

ye aku sedar,aku sekadar kuli cabuk  je nk di bandingkan "Dia" ngan org lain..tapi salah ke berkawan? kalau rs xselesa nk berkawan ngan aku kuli nie ok aku paham aku blah sekarang gak...tp xyah la TIKAM aku senyap2 mcmni..........periuk nasi aku pon ko nak kacau ape kess?? rasa nya setakat gaji aku celah2 gigi kot nk banding ngan gaji ko...KENAPA xpuas hati lg??? nak kata aku CANTIK...hmm xjugak cukup la ALLAH bg sempurna xcacat...

aish susah kalau masing2 politik & kipas mengipas eh bukan kipas dah kira econ dah nie.....benci2 xsuker rasa nie..xsuker keadaan nie....
nak marah tp xboleh! sbb nye malas nk gadoh! malas nk panjang2 cter! tp xkan nk diam jerk...stress btol la...

tetibe rasa dok dlm gua! xboleh nk sembang2 sgt pasal nye takot ckp depan lain blakang lain adessssssssss..............ade x sape2 penah rs keadaan nie??? nak buat mcmane???







nota kaki : sekarang saya rasa nk lari jauh2..nk g dok dlam gua!nk minta doremon tolong..boleh ker???........................sedih nie...:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...