Monday, May 21, 2012

mulakan sesuatu yang baru...

salam semua..mcmane cuti 2hari ni? ape plan?ada x yang g makan2 kenduri?  hmm aku plak tetibe rs nk cube sesuatu yang baru...meh aku share sket2...
selepas 2minggu diel melalui forum dan FB jer akhir nye aku melapang kan masa untuk turun padang...ha amik kau padahal xkenal pun..tp mmg la dr xkenal kepada kenal kan? huhu pape pon mmg terbaik!! insyaAllah ada peluang lagi aku nk join lg...
eh lupa plak nk ckp join ape kan..ni ha tetibe aku rs life aku same jer..seminggu kerja kuar xnmpk matahari balik pon xnk matahari huhu penat seh..bl ari minggu aku belasah tido + makan + tido balik pastu cuti pon abes...:( trok kan pusingan idop aku..boringggg.. 
so aku pon memulakan pencarian!! thanks gak to mr google hehe kerana banyak membantu...aku ni sbnr nye suker sesuatu yg outdoor tp xde la lasak2 sampai panjat gunung tu..mmg x ler :p 
akhir nye pk punya pk aku pon join kelab kereta...memandang kan keta aku comel jerk..perodua viva so aku join la viva owner club. so kwn2 sape2 ade viva mai2 join voc.. seluruh malaysia ni ada :)
so pg 20 may 2012 aku pon pergi tempat berkumpul di area tesco ampang,untuk pertama kali aku bwk kwn baik aku n adik lelaki aku...hmm seb baik ada dorg berdua huhu tocei..muah! bl semua dah ada ktrog mulakan perjalanan ke kota damansara setelah semua berkumpul dr kl dan s.alam. sampai tempat event nye GULAM MEE KOTA DAMANSARA...yg lawak nye aku xtau tempat ni padahal dl penah duduk kota damansara :p dalam kol 12tgh hari ktorg smpai park keta sebaris..hmm aku xmsok pertandingan pon cuma bg semangat kat kawan2 baru yg masok bertanding... cuma kami try kategory group paling ramai...
bl dah banyak group kereta smpai...wah sesuatu yg baru aku jumpa hari ni...dl selalu rs budak2 keta ni xbermoral la ape la...tp dah join aku rs dorg sumua sgt2 ok...w/pon kereta lain2 tp kerana minat yang sama ktorg boleh lepak sama2...sgt2 eksited!!...
oleh kerana cuaca xberapa nk elok sesi menjuri lambat di mula kan..aku lak dah xtau nak buat ape lost! haha kelakar kan tido dlm keta ape lagi hujan lebat tu.....! syok oo tido dlm keta :p
so dlam kol6 ptg br mula sesi penjurian dan sebagai nya...jom2 aku share pic xlarat dah taip hehe tadaaa.....

























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...