Wednesday, May 23, 2012

plz aku merayu mahu kan privacy!!

mood ke laut! aish sekarang ni mcm2 pk.. bkn segaja nk pk tp sentiasa berlegar2 je kat otak ni...adoi aku mmg di lahir kan sebagai pemarah!! pendendam..ckp xbertapis! a.k.a berangin huhu... so nk buat mcmane...:( sobs..sobs agak nye sbb ni kot kawan2 sekeliling lepas2 sorg2 amik kesempatan TIKAM BELAKANG... ape la dosa aku kan...
serasa2 dan se igt aku dalam sebulan ni full day aku sampai opis duduk tempat sampai balik.. tu pon masih ada gak berbunyik? alahai manusia oh manusia ape lg erk aku kena buat sampai korg2 semua dah xberbunyik...nk kata aku sentuh manusia2 ini mmg X aku berani sumpah...
bukan aku mintak banyak! cuma bagi la sikit kat aku ruang sendiri untuk diri aku..untuk aku tenang..untuk aku boleh berfikir dengan waras...tanpa gangguan syaitan! 



jom ikot aku....:p




nota kaki : serius aku mahu kan privacy! takot tahap kesabaran aku yg sudah nipis teros hilang dr pandangan dan akan menyebabkan sesuatu berlaku yg aku sendiri pon xnk...:( sobs..sobs.. perlu ke aku delete manusia2 ini dalam hidup aku??? plz wat keja korg sendiri la...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...