Tuesday, May 15, 2012

follow up :)

hari ni...15 may 2012 aish kena g balik hospital pakar kg baru..hmm semoga laporan yg kuar dr mulut doc tu xde la membimbangkan sampai aku nk kena mc lama2 g...dah xsanggop rs nye dok rumah jer..lgpon keja belambak2 pending...contoh mcm skang ni aku rs!! adoiii rs nk sorok kat mane2 je bg xnampak!! hehe...

sekarang ni masa untuk "berperang" ngan keja2 kat opis nie..walawei penat nye la...
nak xnak kena wat gak kan...layannnnnnnnnn....

jom nk share pengalaman aku ospital aritu..pg2 kol 7am aku dah kuar dr rumah..hmm dr cheras ke kg baru xde la jauh benor..boleh la campor ngan jem bagai sejam sampai la..masok2 je paking kena paw rm5 hehe..pastu daftar kemasukan wad...sian mak n kakak aku terpaksa la lepak kat ruang menunggu sambil tunggu masa melawat pukul 10! hah ambik kau aku sampai blom 8.30 pon lg...mau xlengoh2 dok je kat kerusi...sory mak n along n tq teman aritu..

tunggu nye tunggu kol1 lebih aku br msok dewan bedah! adoi lapar jgn ckp la time tu..hilang cuak sbb lapar..trok kan aku hehe..dr malam aku pose! smpai dewan bedah doc tu amik darah pastu bg ubat tido + bius....................sedar2 je aku dah kat wad balik waktu tu dlm kol 5.30 ptg...

dlm 5 sepoloh minit pas aku sedar doc dtg melawat..hmm dia bg petua soh minum air suam dl,kalau x muntah aku boleh bedal je makanan....so alhamdulillah aku ok je..so sesi beduk makanan bermula..pergh lapar sgt..seb baik xde kena pantang2 makan....

bl dah rs sehat sket aku try2 mintak balik huhu..alhamdulillah kol10 malam aku dah boleh kuar wad...w/pon jalan masih ala2 je..usaha tangga kejayaan kan...xmoh dok wad lame2 boring!...



time ni aku sehat g pose sebelum masuk dewan bedah hehe....



sudah keluar dr dewan bedah n masih belom sedar :)


satu yang aku puji hospital ni dorg btol2 jaga batas2 aurat tu...hmm tp bl dipikir balik nama pon HOSPITAL PAKAR AL ISLAM KG BARU....xcaya meh aku tunjuk salah satu bukti nya...


akak aku wat sewel!!..dia try pakai tudung ni..kegunaan nya bl pesakit nk ke dewan bedah kena pakai tudung nie....





nota kaki : terima kaseh byk2 untuk mak n along coz dtg teman kat ospital tempoh hari...xdpt nk balas jasa baik semua.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...