Monday, February 25, 2013

kenape??

pade kawan2 yg dah tau aku skang dah berpindah ke tempat keja lain, tempat tinggal lain sume la baru wat masa skang nie...baru ngam sebulan aku stay sorg2 xde saudara mara kat cameron highlands ni..kes aci redah nama nya :)
wat masa ni alhamdulillah dpt accept keadaan nie,selesa dah ngan cuaca ngan keadaan sumer la.. 
cuma nya bab kerja n kawan! sedih tau... kat cn xde la nk harap bff ke bagai... setakat sembang gitu2 ade la.. yg pasti kat cn abes opishour tros balik je..mmg xde la nk lepak2 ke ape.. tapi bab nie aku xkesah sgt sbb aku ni sebenar nya sorg2 lagi xde hal sebenar nya hehe...
tapi kan..............bab kerja, aku arini rasa lega sgt dah boleh igt kod2 sistem, sume benda kat department customer care! bangga ngan diri sendiri rasa nya... tp masalah nye tetiba arini rasa down sgt sobs sobs...
bos panggil tadi ckp "amy mula mac you tukar unit lain tau! i rasa u dah boleh belajar benda lain" ceh baru je bangga ngan pencapaian diri sendiri dah kena tukar lagiks...kali ni xtau la sampai bila plak..adoi...
kenape??? kenape? 
klu mcmni sampai bila nk tau atau nak mahir!! stresss....


nota kaki : sobs rindu kengkwn kat kl :(

1 comment:

  1. Saba ye k.amy..

    #rindu k.amy jugak. Tak saba nk tgu bulan3..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...