Monday, March 4, 2013

sama2 la kita doakan...

salam semua, entry untuk hari sebenar nye aku malas nk update @ komen pape pasal kes kat lahad datu tu bukan xsimpati atau xde hati perut cuma bila dah ari2 dlm fb dlm blog dok update pasal nie jadi muak!!! kalau update pasal doakn @ ucapan takziah ke ape xpe la ni yg banyak nye pasal politik!! 
sedih ngan minda rakyat malaysia skang! nape pasal politik kita semua nk berbunuh?? nape pasal politik memasing xsedar sampai nk kena ade mangsa yg terbunuh baru nk amik isu???    
wat masa ni mmg mangsa yg terkorban xde la bersangkot paut ngan ahli keluarga aku tapi cuba bayang kan mangsa tu abang korg? pakcik korg? xkan masa tu baru nk pikir cara nk selesaikan masalah??? adoiii susah nk cakap................
semalam jiran aku nangis2 dok ckp anak dia kena p lahad datu! agak nye tu la kan perasaan mak @ ahli keluarga yg berada di sana...bg aku masa tu cam xde rasa sgt la yg aku mampu ckp sabar ye makcik! doakan yg terbaik..dia p selamat kan negara!!semoga baik2 je.. xkena batang idongkan...sobs sobs..
tapi baru ni xsampai sejam makcik aku lak dok kol ckp anak dia NAVY smlm kena p lahad datu, last  SMS dr dia malam td,khabar nye tembak menebak berleluasa masa tu..dan sampai ni lebih 12jam xde kabar berita! sayu nye hati! serius arini aku rasa perasaan jiran aku tu!! w/pon sekadar adik sepupu...

HARAP SEMUA RAKYAT MALAYSIA BUKA MATA BUKA MINDA, BERSAMA2 LA KITA DOAKAN YG TERBAIK UNTUK MEREKA YG SEDANG BERJUANG!!!

takziah untuk ahli keluarga arwah yg terkorban! semoga tabah menghadapi ujian.


nota kaki : semoga sepupuku n anak jiran ku selamat pergi dan selamat pulang amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...