Thursday, February 21, 2013

arini bengang dgn mereka2!!

salam entry panas dr oven!! mood bengang pada mereka2 yg xreti hormat privacy org len...benciii...

alkisah nye arini pacel yg aku tunggu2 dr kawan baik di kole lumpor  akhirnye sampai jugak ke tanah jajahan cameron highlands ni tapi kebetulan nye time pacel tu sampai aku ngah lunch so balik2 opis oficer aku ckp

 "nah amy, pacel awk tapi kitorg dah buka!! "

mak datokkk!! menyirap btol la...gler kan bukak barang org!! eee memang pantang btol la manusia klu xreti jaga privacy org len!! mmg aku stress btol la...benci! sentap!!

arini betol2 buat aku xleh pandang muka2 opismate baru aku nie....gler mmg aku xleh blah situasi camni!! mmg mood aku kelaut btol arini...stressss....

nasib la baju ngan tudong je dalam tu kalu dalam tu spender ke.. x ke naya!! bencii...



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...