Friday, February 22, 2013

demam ini!!

yeay arini dah jumaat ok! dah boleh balik kg pas balik keja nie, sejak aku keja kat cameron highlands nie ni la aktiviti wajib aku...seb baik la xjauh mane kan..klu mmg stress gak lepak cn xde nk wat ape...
mmg la statement kengkwn aku ckp "wah,everyday is holiday" tapi bg aku yg dah stay cn ngam2 sebulan arini hmm xde la best sgt...
bayangkan ari2 nk kena mandi air sejuk beku setiap pagi ok! sape tahan angkat kaki hehe..balik keja pon camtu gak klu xmandi xleh plak huhu.. lain la klu dok hotel ade la air panas bagai dok umah sewa kena la terima ape yg ade..syukor ade tempat tito hehehe...masih mampu nk stay tempat yg mahal nie :p
so arini aku lepak cybercafe g layan movie sambil blogwalking heehee
aku ngaku aku demam ini sudah 



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...