Thursday, February 21, 2013

sabah trip!!

sory basi nye story! hehehe nk story mory pasal trip p sabah aritu...16 jan -19jan akhirnye mengikut perancangan akhir nye sampai jugak aku kat kota kinabalu!! yeayyy....

aku review sket2 je erk....dah lama sgt opkos la ade gak benda aku xigt sgt heehe... seb ade gambar wat kenangan..

alhamdulillah aku,mak,nenek,acik n hubby berjaya gak ku bawak ikot trip ku kali nie...

xlarat nk cerita semua lagi pon cam dah lama kan sbb aku sendiri pasan spanjang 2bulan ni 2013 ni mcm2 jadi...merata2 aku g so nk kena igt semua mmg susah la kan...

so layan sket2 je pic aku ni erk sambil aku note kan!


tahap kepenatan yang xboleh di nafikan lagiks hahaha....



aku berjaya tawan dua pulau ok...pulau 2M!! manukan dan mamutik!!! bestt...



jambatan gantung tamparuli!! setiap kali tgk gambar ni mesti teringa marsha af tu nyanyi lagu jambatan ni wakakaka...agak poyo di situ! :p


rumah terbalik der!! w/pon redah je jalan kat kk tu aku tetap puas ati trip aci redah aku jumpa tempat yg aku nk g so ape adehal lalaalla


kota kinabalu welcome you!!! thanks you..........:)



tadaaa hasil tuaian!! terbang gak la $$$$$$



last kopek! sebelom naik flight pulang ke tanah jajahan sempat ok lalala....



w/pon x merasa tgk kaki gunung @ gunung kinabalu sbb cuaca masa nie tp tetap sampai jugak kota kinabalu park!!! 



nampak x aku?? hahaha poyo sudahhh.....


antara nya yg boleh wat kaum "wanita" gelap mata a.k.a berpinar2 mata hehehe....:p


nota kaki : hmm xde dah kot nk share pasal sabah. yang pasti trip ni mmg besttt!!! argghhh nk g lagi kota kinabalu, jom....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...