Tuesday, December 4, 2012

strawberi cinta...

semalam berkesempatan tgk pra tonton movie strawberi cinta....kali ke dua aku join pra tonton....dulu istanbul aku dtg...kali ni strawberi cinta...
balik keja rush2 redah jem g sunway piramid...seb baik la umah aku boleh diterima dek akal la nk kejar ke sunway piramid tu....huhu...janji kol8 malam..tp bila situasi pra tonton ni kan pelakon nye bawak fan memasing so aku pon terjoin la yanasuperfriends....huhu...dorg dgn tema pink okes....aku je bedal t'shirt hijau...alamakkk!!
insyaAllah len kali klu ade kelapangan leh la aku usahakan baju pink ala2 fan group yana samsudin okesss....aku sbnrnye xjoin pon kelab artis mane2 tapi di sbbkan akak aku kawan si yanasamsudin tu...so akak aku dpt la jemputan....dan aku tukang menyebokkkk jer....hehehe
memandangkan lappy sakit,so xleh transfer gambar aku yg banyak itu...sobs...sobs..insyaAllah dah baik lappy aku upload sampai lebam...hehhe....


ni je yg aku ade dlm tabby!! kira ok la kan....tu choki2 semua org dpt khas dr yana...sbb dia sgt suker choki2 huhu....

ok komen pasal movie plak....jommmm...jommmm ramai2 kita tgk cter ni...klau sape2 yg suker feeling2 boleh rermai g tgk....

story ni bkn sekadar cinta sesama manusia...cinta pada islam...cinta pd kelurga...sumpah xbosan!!! berair gak la mata aku huhuhu......oppss kantoi sudahhh....

ehh jom la g tgkkkk.....


nota kaki :psssst aku jmp adik farid kamil......hemsemm okes!! lalalalaa gatai sudah......

1 comment:

  1. mcm mana nak tengok dah tak boleh masuk wayang..faez kecik lagi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...