Wednesday, December 19, 2012

apraisal oh apraisal!!


bila hujung tahun jerk benda alah ni yg paling malas aku buat....tahun 2012 ni kali ke 5 aku kena isi form yg aku sendiri tau dasar sia2! tapi di sebabkan paksaan kompeni setiap staff kena isi so buat jugak la....

apraisal oh apraisal.....

satu jer perkataan yg sesuai................xde keadilan pon!! 

sok pepagi dah kena submit kat meja pegawai...dah abes pon waktu pejabat aku x isi pong lagi bolehhh??? boring la...

kepada yg xtau benda ape...meh aku nk story,apraisal ni satu borang yang setiap pekerja akan dapat setiap hujung tahun untuk penilaian prestasi kerja sepanjang tahun...dalam tarikh2 tertentu kita kena ngadap pegawai sorg2 untuk dgr komen ke pujian ke ape ke...tp untuk aku................

hmm mmg aku sendiri tau taun ni mmg aku main2 jerk! so dah boleh agak la kan?? mmg xde la harapan..dush..dush..

bg yang kaki bodek..kaki urut ni la masa nya...boleh naik gred..boleh naik gaji..boleh dapat extra bonus ok!!! 

tapi bukan itu yg kita mau!! kami mau padang kami...hak bermain hak kami!! hahaha tetiba iklan jap...bukan tu yg aku nk ckp...

taun2 lepas aku sgt berusaha menjadi pekerja terbaik! aku la manusia tepati janji ku masa menyahut kerjaya kat kompeni ni..tapi bila makan tahun bekerja..makin kenal ragam manusia..makin kenal hati budi manusia!!!! frustttttttt.......

sgt2 down! terasa sia2 sgt....last penghujung taun lepas aku betul2 fedup! so jalan nya tahun 2012 penuh drama queen :) mmg mesti ada yg ckp xbebaloi kan??? aku tau..klu di pikir kan...bodo sendiri..tp sekurang2 nya aku berjaya pertahan kan diri aku! aku berjaya kuat kan hati masih disini :)

so kengkawan semua doakan aku masih di sini untuk 2013 amin.....


hmm korg2 nye kompeni ade tak kena wat mcm aku nie???? 



nota kaki : daaa...sok la aku isi form tu..arini xde mood :(













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...