Tuesday, December 18, 2012

121212

salam semua...salam kengkawan blog! hmm dah lama x conteng2 kat cn..bukan sbb xde masa cuma mood  xberapa nk ada...:(

pape pon nk update gaks 121212! lantak la lambat pon ade akak kesahhh???kweng2 

semua org sebok dok cter pasal 121212...tunang la..kawen la...bg aku tarikh tu xde yg menarik sangat pon cuma aku kena INGAT lebih jerk! sbb arini aku kena hadap doktor kat kg.baru tu...:(

follow up der!! yg xbest nye selepas 3bulan xngadap doktor tu dan selepas 2jam setengah dok menunggu...akhirnye dpt la hadiah! 4cucuk lagi okey...dan yg xbest nye...pasni sebulan skali lak nk kena g follow up...oh noooo!! 

aku kah yg bersalah??? alasan doktor maybe sbb aku over aktif dlm 3bulan xjmp dia...hmmm bila dipikir kan mcm betol jerkkk...penang la..langkawi la..belom g aku balik kg 2mggu skali huhu...

so 121212 untuk aku tetap cam biasa:)



nota kaki : sobs sobs aku demam smpai arini penangan cucuk kali ni :( 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...