Friday, December 28, 2012

cuti panjang

yeay 22hb - 25hb aku cuti hehe...so balik kampong maa...korg2 pon mesti ada yang mcm aku kan cuti panjang hehe...

kali ni update semua yer..senang khatam kan teros lalallaaaa :)

22hb - sabtu pepagi g aku dah gerak balik raub, sampai tol gombak perghhh mmg seperti jangkaan jem! bayangkan 1km dr susur tol dah banyak amaattt keta....seb baik kg aku xde la  jauh sgt kan...so kira ok la....redha :)

kat kg xde aktiviti pape sgt pon cume dok jadi arkitek xbertauliah jer hehe...dok jadi mando kat mat2 indon yg tgk buat rumah kg tu jer...

cuma skang mak aku gler perabot!! kejap2 ajak p kedai perabot okes...naik takut lak aku adik bradik pk..dan kenyataan nye abah aku ckp ktorg adik bradik ikot mak sukerrr soping! amik ko...

24hb - isnin masih bersiaran dr kg, so arini mak aku ajak lg g kedai perabot...adoi layan kan je selagi xsiap umah tu selagi tu la ade je idea mak aku...skang ni ngah berangan nak ajak aku p johor nak cari pasu...adoi mak o mak....

tp kejadian yg jadi masa kuar kali ni mesti mak aku pk banyak kali kot nk soping kerap2...hahah kelakar pon ade bila igt2 balik...bayang kan sebanyak2 kedai perabot kitorg masuk mak xde lak tetinggal barang ke ape...kedai last dia singgah boleh tetinggal beg duit! ha kan dah jd masalah...klu tgk muka mak aku time tu mcm nak menangis pon yer....korg tau kedai ape??? gerai jual jagung @ waferr tu je...adoi mak!! rasa nak tercabot nyawa bila mak ckp dia nye beg duit xde!! sabar je la....

pape pon time kasih kat akak gerai tu sbb simpan kan beg mak aku...semoga bisnes akak makin maju amin...

25hb - selasa ape g cabot la balik cheras...tp di sebabkan kg aku asik ujan jer 24jam aku bantai tido tgh ari tu sedar2 je mak aku kejut "ko xnak balik ke?" tgk jam pergh giler dah lambat....

arghh cargas siap...so sampai cheras dlm kol9 malam camtu...

so tamat la cuti panjang kali ni dan tamat la jugak cuti tahunan aku untuk 2012 nie.....




nota kaki : entry tanpa gambar okes...masalah teknikal :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...