Monday, December 3, 2012

sabtu dan babysitter...

sabtu baru ni...aku di paksa jadi babysitter..pergh mencabar rupa nya layan kekanak ribena ni...dugaan!..

di sebabkan aku je free sabtu tu..nak xnak aku redha je la...ish ikhlas tau jaga bukan merungut...tp nk story betapa aku xteror langsung nk handle dak kecik...pergh fengsannn!!

di sebabkan xtau nak bawak kemana aku pon hangkut la itu dak kecik ikot je aku..haha seb baik x menangis penat ke ape..dia pon muka xbersalah je follow aku xde pon nk tanya mak mana..adoi sabar je la...klu kena colik pon mesti dia xkesah! fengsan...

plan pagi tu aku just nk g usha rumah kengkonon plan nk pindah rumah baru jan2013 nie..aku je yg free kan..so aku angkut itu budak la...usha rumah...tp kira ok gak la bawak dia ade gak kawan aku gaduh hehe...nanti pasal umah aku stroy lain...:)

dah penat jem kat jalan so terjah jusco cheras selatan..ini budak banyak songeh..xmau makan kepci sbb ayam xbest...nk makan mc'd tp xnak coke sbb air coke air israel ! pitammmm bila tetiba dia sound kaunter ckp nk milo ye xnak coke..coke air israel..adoi pengsan!!!



tadaa...ini budakk banyak bunyikkk....dia berckp xberenti ok....pitam!


nie lak video dia nyanyi...sabar je la...5jam je pon aku jaga hehe....


amalia qistina mcmamne la kan awk kat umah! mesti mama awk leh pitam selalu hehehe....

2 comments:

  1. Bijak sungguh berkata2 budak ni..
    Selamba.je.kata air.israel...
    Tau plak die ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la...mama dia ckp maybe kat school ada ckp pasal israel kot...:-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...