Monday, August 6, 2012

villa dahlia

huhu entry ke 3 arini..okes pasni janji esok plak aku story hehe...

aritu aku dah masuk kan sikit gambar rumah yang aku duduk tu kan...ok yang ni lak pic pintu pon jadi la kan hehe....



ni la nombor rumah nya hehe...tak pasti alamat nye hehe yang aku tau dekat dengan padang golf cameron highland :)



aku dan baby..cinta hati nie ...


mak abah n adik aku...



 ni la view dari bilik utama...terus je ke depan tu la pekan brinchang! 5minit je kot naik keta..

ok la next entry yer..aku story pasal strawbery,pestime kot aku merasa petik sendiri haha...klu x mmg aku xde makna nya nk beli sbb utama aku xmakan strawberi hehe..




1 comment:

  1. Hahahahaha..gambar pintu pun jadilah ye..hehehee
    lawak betullah awak ni..hehehehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...