Friday, August 10, 2012

pestime okes...

huhu entry over! sila muntah kalau terasa ada unsur2 poyo :p

haha puasa pon xabes g dah dpt jemputan! bkn jemputan kawen ok..kalau kawen tu mmg ada la ngam2 awl2 raya ni..ye la kan sebok je semua nk kawen cuti2 ni..

ok la merepek ni, aku dpt jemputan VVIP lagiks party ke erk ntah anggap la yer insyaAllah ada rezeki aku sampai la..maybe org lain x teruja cam aku kot,maybe org xde anak cam aku a.k.a bujang ni mmg  tak terpikir kot nk wat benda2 cenggini n x terpikir lak nk dpt jemputan mcmni.....kalau berniat pon ntah bila hehe...

untung anak2 kecik skang,mak bapak masing2 sanggop berhabis kan! insyaAllah esok2 bl sampai masa aku mcmane la agak nye kan..agak2 lagi over x?? ala2 selebriti x? haha angan2 kan..mesti la kencang :p


muka depan nye..shomelll!!

jemputan nya!!..



nota kaki : terima kasih ye mummy syamil! insyaAllah kalau ade rezeki cik amy datang...hmm nak beli hadia ape ni erk..pening2.. 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...