Monday, August 6, 2012

iftar kami

dah lama gak simpan dlm peti hehe..almaklum la bz sket di tambah dgn kelembapan intenet di cameron ssh nk update :)

okes kembali kepada cerita.. setelah perbincangan dgn adik aku jadi menu untuk iftar kami malam tu adalah tomyam kaseh sayang..puding buah syurga cinta dan popia pedas cinta hati..hmm di sebabkan plan pon lebih kurang jer, jempot kwn2 sahabat syurga cinta pon dah lastminute..pape pon tq sbb datang gak w/pon lambat hehe..aku maafkan!! lalalalala

start pukul 2 kot aku dah bersiap2 nk g beli barang, maklum la umah bujang jarang ada bahan2 masak nie..so bl skali skala nk masak kena la g pasar basar dulu..tp aku g NSK je jimat dan dekat hehe..bajet :p 

balik2 je umah, seb baik osmate aku ada tolong w/pon ala2 je hehe..adik aku balik keja lambat plak, nampak gaya nya aku kena berperang sorg2 la gamak nye dekat dapur hehehe...layan kan aje...



bahan2 nya untuk tomyam kaseh sayang 




bahan2 dan sesi menggulung popia pedas cinta hati



sesi menggoreng!



tomyam on da way!


tadaa..popia ku! bukan nk puji diri sendiri adik aku ckp "angah boleh buat lg nie,aku suka la" sejuk ati aku haha pestime tau buat...tq mr.google bg resepi dan aku dah belasah2 bahan sendiri lak..



tadaa ni la menu iftar kami malam tu...alhamdulillah semua nya kena mengikut selera kami..

terima kasih sahabat syurga cinta sebab datang!.. insyaAllah ade rezeki lagi kita makan2 cenggini lagi okes...



nota kaki: hmm xamik lak pic masa makan hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...