Tuesday, August 7, 2012

angin satu badan jugak la..

salam semua! entry pertama untuk hari..aku emo sket...nk share sikit pasal mamat F yg sgt2 la X PAHAM BAHASA!! adoi...sungguh x reti nk respek org lain btol la..arini je dr pg td okey dok buat konsert..abes semua lagu dia nyanyi..dah mcm keja kat pusat karoke lak aku rs!..xkesah la sore dia kan tp tolong la respek org lain skali..volume pc tu sekuat hati pasang di tambah g dengan sore dia kuat kalah pembesar sore!..hah ambik ko..angin satu badan btol la...

 paling xbest nye dia dok belakang aku jer..lagi la rs memekak btol la...ikot ati nk je aku maki!! xkira azan ke ape melalak je keja nya..bkn xnak tgor @ xde org tgor tp pesen bajet best! tu yg payah.....dan yang paling penting ada kerabat org besar kat kompeni ni!

alahai manusia tolong la paham...

ada x kwn2 aku kat cn penah rasa mcmni?? korang buat ape??




nota kaki : rasa nak sumbat mulut mamat tu ngan kasot!!!

4 comments:

  1. BOS pon xtegor! mcmane nk sounds..sobs sobs..cepat la abes arini..

    ReplyDelete
  2. geramnya orang macam tu, tegur je terus biar padan muka dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. geram kan?hmm dah ade dah member sebelah ni tegor tetap ngan muka xbersalah! aish konsert ttp konsert! skang pon tgh konsert lagi..sabar je la..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...