Friday, May 31, 2013

Sentap nye..

Salam. Arini dr pg okes semua benda xkena sobs sobs..hati n pikiran sumer kat rawang. Aku je kat tanah rata bebakti pada rakyat!! Sobs sobs..
Arini wedding sepupu aku belah perempuan, sedih nye xdpt nk join..ni la cucu pertama nenek aku tamatkan zaman bujang.. Mcm xcaya je aku masih kat cameron skang! Omg sentap!
Klu ikot ati malam ni mmg aku gerak je balik rawang. Tp ngenangkan masa n bajet adoiiii tepaksa la aku makan ati je dari jauh :( dah la sorg2 nk drive dr tanah rata p rawang jauh gak tu..
Serabot..serabot! Aku xtau nk ckp camne....tapi bestnye klu ada kat rawang skang, mesti sumer org ngah sebok2 btolkan hantaran.. Sebok2 iron baju boria! Sebok2 sakat sepupu aku tu...aish dah lebih seribu kali aku ngeloh arini...
Pape pon tahniah untuk sepupu aku izwan n bakal ahli baru ziela semoga bahagia,semoga jodoh pjg, semoga semua nye sempurna dan semoga dapat la lafaz sekali jerk k!! Aku dr jauh tunggu je pic dr org sana!! Sentap nyeeeee...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...