Monday, May 13, 2013

Mak I love u

Salam semua,xterlewat g kan nk ucap selamat hari ibu dekat semua wanita yg dah bergelar ibu xlupe gak ngan mak aku! Selamat hari ibu.. Mak !! I love u!!
Semoga mak sentiasa slm lindungan Nya amin. Dan tok kawan2 jugak semoga jd ibu yg terbaik dunia akhirat amin...
Semalan sambutan hari ibu tok mak aku very the simple je maklum la yg balik aku n adik yg bongsu je kat umah,yg lain ade keja memasing plan asal nk g makan kfc ke pape la kat luar skali mak aku ckp malas nk kuar! Adoii nampak nye xjd la kan, ;( di cepatkan story aku sakit gigi gler2 dr malam sabtu, sampai pg ahad tu mak kesian jadi teman gak aku kuar cr klinik!! Huh ahad mane ade klinik bukak kan.. Tp skurang2 nye aku bejaya gak p beli kek!! Xkesah la kan makan kat mane pon janji aku ikhlas igt mak aku!!
Korg2 nye ape cter agaknye erk smlam.. Nk bw leceh pakai henpon sobs sobs..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...