Saturday, May 11, 2013

Hapy E-day my bff!!

Arini agak penat sket,pepagi tadi gerak dr tanah rata balik raub dlm keadaan tergesa2 huh..pape pon alhamdulillah selamat sampai destinasi ;) selalu jumaat malam dah aku sampai kg, mula smlm aku dah kena wat duty bank! So klu dah duty komperm balik lambat so redha..
Pg td lak sedar2 dah 8.30pg! Omg dah lambat okeh, cergas pantas aku bersiap pack barang2 wajib gerak balik kg.. So sblm tgh hari aku dah terpacak umah kenduri!!
So aku tumpang hapy untuk kawan baik aku dari kecik2 ni, memandangkan ktorg sebaya so kepala pon layan hehehe sempena hari besar dia arini..
Dan hari ni jiran tetangga ktorg dok bahan aku tanya bila turn aku! Adoi.. Klu la calon tu boleh jmp kat jusco ke tesco aku beli bawak balik dah ok! Xyah ssh2 tanya huhu.. Rasa nya xterdesak g nk cari calon biar la dulu kan :)
Selamat bertunang dear!! Hapy sgt tgk korg berdua,sape sangka arini cinta muka buku terbukti!! Tetibe feeling lagu najwa latip "cinta muka buku" hehehe

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...